Art Sobre paper

Dedicatòria

A tots els nostres avantpassats que amb el seu esforç aixecaren l’església de Santa Maria Magdalena de la Masó, d’excepcionals dimensions i, molt particularment, a mossèn Josep Ferré i Batlle, que fou rector de la parròquia masonenca des del 1965 fins al 2005 (any de la seva mort) i que en la seva estada, no tan sols tingué cura del temple, sinó que el reformà i l’embellí tot respectant-ne sempre l’arquitectura.

L’església parroquial
de Santa Maria Magdalena
de la Masó

Robert Vallverdú i Martí

Treball d'Edició

artsobrepaper.com

artsobrepaper.com és la divisió de Softècnia que es dedica a la impressió de material gràfic. El llibre

L’església parroquial de Santa Maria Magdalena de la Masó

ha estat la nostra primera experiència en el món editorial.

Com a masonecs que som, estem orgullosos tant de la feina editorial feta com de l’obra de construcció de l’església, inaugurada el 1890 per Santa Magdalena (22 de juliol) i coincidint amb la festa major de la Masó. Vam presentar el llibre a la mateixa església, coincidint amb la festa major del 2011, just 121 anys després de la inauguració de l’església.

Estem segurs que el llibre us agradarà molt, especialment si teniu alguna vinculació amb el poble de la Masó.

Òscar Banús i Banús

ca la Zita

Andreu Ciutat i Romeo

ca Cosimet